marți, 29 iulie 2014

Mereu am fost pe barba mea

    În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.
   Ok,  cand sunt pe barba mea, nu ma refer la modele de aparate de ras barba :P, asta nu inca :)). Asa ca nu am sa vorbesc despre cum m-am barbierit prima oara, asta pentru ca deja femeile au destule pe cap,  ci ma refer la senusul figurat al expresiei a fi  #pebarbata. Eu, de cand ma stiu am fost pe cont propriu, si asta impinsa de situatie si nu imi pare rau. Simt mai acut satistfactia unui lucru terminat, in cazul de fata, facultatea pentru ca am contribuit si eu in mare parte la asta. Desi nu mai este asa un chin sa termini o facultate in ziua de azi, la mine a fost invers pentru ca lipseau banii si nici nu am vrut sa fac ceva de mantuiala. Tin minte prima vara cand am lucrat la o fabrica, eram sezoniera. Era crunt, dintr-odata trebuia sa muncesc in ture, 12-24, printre care si nopti pierdute. Prima saptamana am plans printre picaturile in care nu dormeam, dar am zis ca voi rezista pentru ca stiam situatia si ajutorul pe care o sa il aduc familiei. Am rezistat si primul si al doilea si al treilea an. Merita sa faci orice lucru chiar daca este chinuitor si obositor si stresant pentru ca satisfactia pe care o ai tu ca om dupa, sentimentul acela ca oricat de greu a fost, asta nu te-a putut dobori nu se poate compara. Acum ca am timp liber ma gandesc sa ma reintorc o luna la acelasi calvar si chiar daca banii vorbesc, acum parca este altceva, simt nevoia sa revad locurile alea care m-au calit, oamenii aceia colorati, simpli care te inveselesc prin prostiile pe care le spun si sfarseala pe care o simt dar care ma bucura pentru ca chiar daca nu mai pot mista vreun muschi, tu ca om, ai ramas neclintit.
   Ma bucur ca am avut aceste experiente, le-am trait zic eu destul de greu pentru o fata de 18 ani, dar nu regret pentru ca asa am invatat sa apreciez banul, ce inseaman intradevar sa muncesti ca sa castigi un ban, ca unii oameni sunt nevoiti sa traiasca calvarul asta zi de zi, care mie mi s-a parut chinuitor doar 2 luni, cat a durat. Asa mi-am dat seama poate cat de greu se castiga traiul in tara asta si am devenit mai ponderata si mai intelegatoare cu cei care o fac din nou si din nou si din nou, fara nicio scapare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu