sâmbătă, 26 iulie 2014

Care-i ultimul gest frumos pe care l-ai facut?

   In timpurile astea, pe care eu le resimt dificile pentru ca lipsurile ne acapareaza si ne distrag atentia de la lucrurile frumoase ale vietii, care intradevar sunt cele care ar trebuie sa conteze, Constantin de pe http://www.constantins.org/ a lansat cred eu o provocare, sa vorbim despre ultimul gest frumos facut. M-am gandit mult la asta, pentru ca vreau sa cred ca bunatatea exista in fiecare dintre noi, oamenii. Doar ca nu de multe ori este asa... din pacate. Ultimul gest pe care l-am facut e legat in acelasi timp de un chip inocent, de copil ce nu a gresit cu nimic ca s-a nascut intr-o lume care nu are pregatit nimic bun pentru el. Da stiu, poate suna siropos dar chiar nu putem trece nepasatori sau nu ne poate misca chipul dulce si ochii intrebatori ai unui copil neajutorat. Cand l-am vazut era rezemat de o usa a unui magazin de haine si musca lacom dintr-un colt de paine. Era murdar, dar murdaria lumii care il inconjura nu ii putuse umbrii seninatatea ochilor albastrii. Nu am putut decat sa ii intind o bancnota si mirarea cu care m-a privit si i-a luat m-a durut si mai tare. In momentul acela m-am simtit invinsa pentru ca nu am avut puterea sa il intreb ce face, sa il mangai, sa ii spun o vorba buna ci doar sa ii intind o bancnota, gesturile oamenilor mari care cred ca este de ajuns pentru a face un om fericit, dar oamenilor mari, lucrurile nu stau deloc asa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu