marți, 1 iulie 2014

Fisele de lectura

    In ultimele zile m-am ocupat de facut curat prin toate foile ce s-au strans in ultimii ani si m-am bucurat sa revad lucrari din liceu, caiete si fise, pe scurt munca depusa care acum este concretizata doar in amintire si in maldarul de hartii. Cum fac de fiecare data nu le-am aruncat, ci le-am pus <bine> pentru a o lua de la capat la anu, ce sa le fac daca sunt rupte din mine?
    Printre hartii mi-am gasit si plicurile cu fisele de lectura pe care le-am intocmit la momentul respectiv. Cand le-am vazut, m-a luat un fior pentru ca totul pare atat de indepartat si din pacate timpul trece prea repede si nu ne mai amintim ce am facut, cand am facut, in ce moment al zilei. Nu stiu cum mai este acum dar cand eu am facut liceul ni se cereau fise de lectura si desi era greu, acum daca stau sa ma gandesc, erau foarte utile. E o dovada destul de solida, desi au inceput sa se ingalbeneasca: imi demostreaza ca sigur am trecut pe acolo. Tot uitandu-ma la ele, m-am gandit ca poate vor fi de ajutor cuiva si vor ingalbeni cu rost, asta daca se mai aplica aceeasi regula. Ce spuneti?
   Eu am sa public ce am pe aici si voi decideti daca da sau nu. :) Spor la citit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu